29 декабря, 2014

Модуль 8 Оцінювання діяльності учнів у проекті.

  День 7 
Модуль 8
Оцінювання діяльності учнів у проекті.


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання,зосереджене на потребах учнів".

У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Переглянувши свій приклад учнівської роботи, внесла до нього потрібні зміни. 

Дізналася,що учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них. Наприклад:
* створювати плани соїх проектів,контрольних списків та форм оцінювання;
* ставити власні навчальні цілі, визначити завдання та передбачати те,що буде вивчено;
* надавати та сприймати зворотній зв'язок від однолітків.

Цікавою була інформація про інструменти оцінювання та їх класифікація (за цілями та призначенням; за формою подання; відповідно до осіб,які здійснюють оцінювання). 

Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми,їх знання та якість учнівських робіт,їх демонстрації,використовується підсумкове оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий