День 7
Модуль 8
Оцінювання діяльності учнів у проекті.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання,зосереджене на потребах учнів".
У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Переглянувши свій приклад учнівської роботи, внесла до нього потрібні зміни.

* створювати плани соїх проектів,контрольних списків та форм оцінювання;
* ставити власні навчальні цілі, визначити завдання та передбачати те,що буде вивчено;
* надавати та сприймати зворотній зв'язок від однолітків.
Цікавою була інформація про інструменти оцінювання та їх класифікація (за цілями та призначенням; за формою подання; відповідно до осіб,які здійснюють оцінювання).
Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми,їх знання та якість учнівських робіт,їх демонстрації,використовується підсумкове оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий