30 декабря, 2014

Модуль 9 "Диференціація навчання різних учнів"

День 8
Модуль 9
Диференціація навчання різних учнів


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, які учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.

Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Ролі вчителя та учнів у навчальному процесі, що базується на особистих навчальних потребах учнів та використанні методу проектів, відрізняються від їх ролей при традиційному навчанні.

Вчителі мають працювати з учніми, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Учні мають бути активним у власному навчанні. 

Учителя мають диференціювати навчання у 4 напрямках: 
*зміст;
*процес;
*результати;
*навчальне середовище.

Комментариев нет:

Отправить комментарий